HTML

Dobozos Gourmand

Ebédet rendelünk és leírjuk, milyen volt.

Friss topikok

Linkblog

Pulykamell Marco Polo módra kukoricás rizzsel (InterFood)

2007.11.28. 13:42 rettenetes

Marco Polo bizonyára szintén nyersen ette a pulykát, bár akkor nem élt volna hetven évig, szóval nem hiszem. Tessék csak megnézni a mellékelt fotót, semmi photoshop, semmi manipuláció, ez így a pulykamell, amit nekem ebédre szántak 615 forintért. Természetesen fotózás után a kukában landolt, ez már simán szalmonellaveszélyes biohazard matéria. Kérdem én: ha ennél sokkal, de sokkal bonyolultabb kajákat is remekül el tudnak készíteni az InterFoodnál, akkor hogyan, istenem, hogy a f*szba nem képesek egy szelet pulykát átsütni?


Egyébként a nyers hús tetején egy szelet gépsonka, azon pedig három darab szétfőzött, keserű brokkoli pihent, melyet (egyébként jókora mennyiségű) sajttal borítottak be. A körettel nem volt semmi baj, úgyhogy kukoricás rizst fogyasztottam 615 forintért. A köret miatt adnék 2 pontot, de a tegnapi húzásuk után ez 1/7. Ne rendeljetek grillezett (hahaha!) és sült (hohohó!) húsokat tőlük, mert ez nem megy nekik. Nagyon nem.

3 komment

Címkék: interfood

A bejegyzés trackback címe:

https://dobozosgourmand.blog.hu/api/trackback/id/tr54245421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antal Egon · http://etteremkritika.blog.hu 2007.11.28. 18:37:18

Hajrá, Dobozos Gourmand! Remek a kezdeményezés. Csak így tovább!

goes 2007.11.28. 23:08:03

De durva. Én 3 éve eszem náluk és még nem láttam ilyet. Bár eszembe sem jut pulykát rendelni, mert az köret a köret mellé. :) Lehet, hogy a sonkában lévő vörös ételfesték fogta meg? :)

rettenetes 2007.11.29. 09:03:09

goes: nem, a közepe konkrétan nyers volt, de a külső részek viszont be voltak barnulva (nem megsütve, bebarnulva). Valószínűleg eleve nem lehetett túl friss, ezt csak tetézte hogy nem sütötték át.

Én még csak 2-3 hete rendelek tőlük és nagyon sok kajával verik a többi kiszállítót, de finom húst még nem ettem tőlük.
süti beállítások módosítása