HTML

Dobozos Gourmand

Ebédet rendelünk és leírjuk, milyen volt.

Friss topikok

Linkblog

Krumplileves, milánói makaróni (FoodExpress)

2007.11.07. 10:50 dobozosgourmand

Kicsit kezd unalmassá válni, de hát erre a hétre még tőlük rendeltem. Először is volt egy amerikai sonkás burgonyaleves (345Ft). Röviden összefoglalva: elég jellegtelen, szárazanyagtartalom kb. 1 közepes krumpli és 2dkg sonka (vagy sokkal inkább gyorspácolt tarja), kicsi kockákra vágva. Állítólag volt benne zeller is, de nem volt felcímkézve. 4/7.

Milánói makaróni (580Ft): A jó hír az, hogy tisztességes adagot kaptam, minden más viszont "rossz hír" kategória. A tészta al dentén kicsit túlfőzve, de belefér. A ragura más jelzőm nincs, mint "sós", főleg mert más ízt nem éreztem rajta. Azt sohasem értettem, hogy kicsiny országunkban miért hívják a spagettit és a bucatinit (lyukas spagetti) konzekvensen makaróninak, de biztosan van benne logika, mindenesetre én nem erre számítottam. A szósz és a többi dolog miatt 2/7.

Összességében nem ezzel a menüvel fogják megkapni az első Michelin-csillagukat.

Szólj hozzá!

Címkék: foodexpress

A bejegyzés trackback címe:

https://dobozosgourmand.blog.hu/api/trackback/id/tr12221141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása