HTML

Dobozos Gourmand

Ebédet rendelünk és leírjuk, milyen volt.

Friss topikok

Linkblog

Vadasan

2007.09.05. 13:30 rettenetes

Mai áldozataink: vadas marha tésztával (555 Ft) és hideg citromos almaleves (275 Ft). Az ételek elkészítése "vadasan" sok lehetőséget rejt, rengeteg értelmezés kering a köztudatban. A legelterjedtebb a hús zöldségekkel (hagyma, répa, fehérrépa vagy gyökér, ki hogy hívja) történő pácolása, majd külön kisütése (a zöldségeket később összepárolják, aztán kevés liszt és sok tejföl hozzáadása után összesűritik, ezután leöntik a húst a cuccal).  Kerül még bele bors, citrom, babérlevél, koriander, fokhagyma, mustár, cukor illetve esetenként más zöldségek (pl karalábé), millió variáció létezik (láttam már uborkás receptet is).

Amit én kaptam, az nagyon az alapokra szorítkozott sajnos: egyedül a répát és a cukrot éreztem benne, a fűszerezés nagy nulla volt. Tulajdonképpen marhahúst kaptam édes répafőzelékkel és (kissé túlfőzött) tésztával. Végülis ehető volt, de megint elmentek a menzás jelleg felé. A meglepő az, hogy a hús remek volt, pedig a marhát könnyű elrontani: semmi mócsing, nem volt rágós, olyan volt, amilyennek lennie kell egy marhaszeletnek. Ez így csak 4/7, a hús megmentette a rosszabb pontszámtól.


Az almaleves tele volt almával (azt gondolnánk, hogy ez evidens, de nem :), a citrom és cukor aránya is rendben volt. Itt is hiányoltam a fűszereket (szegfűszeg, fahéj esetleg?), viszont vaniliát éreztem rajta, ami szerintem nem igazán passzol az almaleveshez, de végülis nem volt rossz. 5/7

Szólj hozzá!

Címkék: anyucika

A bejegyzés trackback címe:

https://dobozosgourmand.blog.hu/api/trackback/id/tr4157939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása