HTML

Dobozos Gourmand

Ebédet rendelünk és leírjuk, milyen volt.

Friss topikok

Linkblog

Tárkonyos pulykaraguleves, mogyorókrémes palacsinta (InterFood)

2007.11.20. 12:28 rettenetes

A levesben mócsingos húst keresve sem találtam, kellően krémes és finom volt. Zöldségeket is kaptam bele jócskán, a tárkony mennyisége rendben volt. Egyetlen zavaró dolog a hús íze: alapból sem egy csúcs minőségű pulyka lehetett, ráadásul mintha teljesen külön főzték volna a levestől (ami hülyén hangzik, de nem nagyon éreztem rajta az egyébként zamatos leves ízeit). Hatalmas mennyiséget kapunk, és annyira nem volt rossz, 4.5 pontot megérdemel. 375 Ft-ba került.



Végre kipróbálhattam egy desszertjüket is. Két, igen tekintélyes méretű palacsintát kaptam mogyorókrémmel (pontosabban Nutellával) töltve, csokiöntettel. A palacsinta nem az a hajszálvékony izé, amit például a legtöbb strandon lehet kapni, ellenben kicsit keménynek találtam (pedig nem volt száraz egyáltalán). Talán a nutella dermedt meg benne ilyen mértékben, nemtom. Más gond nem volt vele, finom volt. 6/7 pont, 340 Ft-ot költöttem rá és nem bántam meg.

Szólj hozzá!

Címkék: interfood

A bejegyzés trackback címe:

https://dobozosgourmand.blog.hu/api/trackback/id/tr75235509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása