HTML

Dobozos Gourmand

Ebédet rendelünk és leírjuk, milyen volt.

Friss topikok

Linkblog

Pulykamell roston, sajtos karfiolpüré (InterFood)

2007.11.14. 12:35 rettenetes

Mivel még eddig egyáltalán nem hallottam az InterFoodról, ezért prekoncepcióktól mentesen vágtam bele eheti tesztelésembe. A futár leányzó kedves volt és korán kihozta a kajámat. A doboz könnyen nyitható (úgy látszik, hogy a FoodExpressen és a TotalFoodon kívül ez mindenkinek sikerül most már, repes a szívem). Na de lássuk a kaját:

A pulykamell jól volt befűszerezve, rendes, normális fűszerekkel, Vegeta-mentesen (amit még anyám kezéből is ki szoktam verni, szerintem egyszerűen nincs olyan otthon elkészített étel, amihez szükség lenne hozzáadott nátrium-benzoátra vagy nátriumglutamátra. Pl a húslevesbe szerintem elég a rendes hagyma, répa, zeller, gyökér, karalábé és só is). Sajnos a fűszerezésen kívül sok pozitívumot nem tudok elmondani: a két szelet vastagsága 2 mm, viszont kellően száraz és rágós egy cipőtalp elkészítéséhez. De én most inkább ettem volna egy finomat...

A sajtos karfiolpüré is elég semmilyen: bár állagra tökéletesen krémes és homogén, ízében a sajtot nem tudtam felfedezni, csak a totálisan szétfőzött, nem túl minőségi karfiol bántó kesernyességét.

Az étel 585 Ft-ba került, ehető volt, de nem finom. Pontszám: 3/7. Remélem a mai jobb lesz.

Szólj hozzá!

Címkék: interfood

A bejegyzés trackback címe:

https://dobozosgourmand.blog.hu/api/trackback/id/tr28228781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása